شناسهٔ خبر: 35978 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا

یک نماینده مجلس در راهیان نور

س نماینده مردم شوش در مجلس گفت: باید ادامه دهنده راه شهدا باشیم و همه دست به دست هم استکبار جهانی را که با تحریم‌ها قصد فلج کردن کشور را دارد به زانو درآوریم

به گزارش فارس، سیدراضی نوری در بازدید از یادمان شهدای فتح‌المبین بر لزوم استقامت و پایمردی بر آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام راحل تأکید کرد و گفت: امروز پیمودن راه شهدا، بدون مقاومت در برابر زیاده‌خواهی‌های استکبار جهانی و تحریم‌ها امکان‌پذیر نیست.

وی با تأکید بر حفظ فرهنگ شهید و شهادت افزود: یکی از کارهایی که می‌تواند در گسترش فرهنگ شهدا تأثیر داشته باشد، انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در بین نسل جوان جامعه است.

نماینده مردم شوش در مجلس شورای اسلامی، شهدا را بهترین الگو در عرصه تعلیم و تربیت معرفی کرد و تنها راه سعادت جامعه را پیروی از راه شهدا و ایثارگران انقلاب اسلامی دانست.

وی اذعان داشت: شهدای والامقام قهرمانانی هستند که با نثار خون پاک خویش برای پاسداری از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی گام برداشتند.

نوری با اشاره به تحریم‌ها و فشار دشمنان بر ملت ایران عنوان کرد: این ملت هرگز دست از اسلام، انقلاب و ولایت بر نمی‌دارد و دشمنان باید بدانند که این بار هم مغلوب اراده ملت ایران خواهند شد.

وی در پایان گفت: بر ماست که قدرشناس این نعمت‌های الهی باشیم و از پیمودن راه امام(ره) و زنده نگه داشتن آرمان‌های انقلاب لحظه‌ای کوتاهی نکنیم.

به گزارش مجلس ایران ، مجلس شورای اسلامی به بهانه نبود پول ، سفر راهیان نور نمایندگان را لغو کرده است.