شناسهٔ خبر: 78876 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم

بنی‌هاشمی خبر داد

آغاز ثبت‌نام کاروان‌های راهیان نور در ستاد شهید صیاد شیرازی

راهیان نور/1 مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور موسسه فرهنگی هنری طلایه دارن از آغاز ثبت‌نام کاروان‌های راهیان نور در ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی خبر داد و گفت: ثبت‌نام از هشتم دی‌ماه آغاز شده است.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری تسنیم، سیدعلی بنی‌هاشمی مدیر روابط عمومی ستاد راهیان نور موسسه فرهنگی هنری طلایه داران از آغاز ثبت‌نام کاروان‌های راهیان نور در ستاد راهیان نور شهید صیاد شیرازی خبر داد و گفت: ثبت نام از هشتم دی‌ماه آغاز شده است.
وی با اعلام این خبر افزود: ظرفیت مقرهای پیش بینی شده جهت اسکان و سازماندهی زائران محترم در مناطق جنوبی کشور، محدود است، اولویت ثبت‌نام با کاروان‌ها و افرادی است که در زمان تعیین شده، نسبت به ثبت نام اولیه خود در سایت راهیان نور اقدام کنند.
بنی هاشمی تصریح کرد: درتاریخ اولیه ثبت نام، قطعیت تعداد افرادی که تمایل به شرکت در برنامه‌ها را دارند باید از طرف مسئولین کاروان‌ها اعلام شود تا ظرفیت باقی‌مانده برای ثبت‌نام دیگرکاروان‌ها با مشکل مواجه نشود.
وی اظهار داشت: مسئولان کاروان‌هایی که درخواست حضور بیش از یک دوره را با توجه به تعداد بالای زائرانشان دارند، باید در همان ثبت نام اولیه، تاریخ‌های درخواستی خود را اعلام کنند تا در اولویت ثبت نام ها منظور شود.
مسئول روابط عمومی ستاد های راهیان نور شهید صیاد و شهید باقری، به زمان اعزام زائرین به کربلای ایران نیز اشاره کرد و گفت: آغاز برنامه‌های ستاد شهید صیاد شیرازی (ویژه کاروان‌ها) از تاریخ ۹۳/۱۲/۱۰ تا ۹۳/۱۲/۲۸  خواهد بود.
وی در پایان نیز از علاقه‌مندان به حضور در مناطق عملیاتی جنوب کشور که قصد زیارت یادمان‌های دفاع مقدس را دارند دعوت کرد با مراجعه به سایت www.rahiyannoor.ir اطلاعات تکمیلی را بدست آورده و ثبت‌نام کنند.

نظر شما