شناسهٔ خبر: 65249 - سرویس سیاست
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

تصمیم‌گیری درباره جانشینی آیت الله مهدوی کنی با شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز است

موحدی کرمانی قائم مقام جامعه روحانیت مبار درباره انتخاب وی به عنوان دبیر کل این جامعه، گفت: ‌تصمیم درباره دبیرکلی از سوی اعضای جامعه روحانیت اخذ خواهد شد.

به گزارش نماینده به نقل از باشگاه خبرنگاران، آیت‌الله موحدی کرمانی خطیب موقت نمازجمعه تهران و قائم مقام جامعه روحانیت مبارز صبح امروز در حاشیه یازدهمین کنگره سراسری جامعه اسلامی مهندسین، در پاسخ به سوال خبرنگار باشگاه خبرنگاران، مبنی بر اینکه نتیجه آخرین جلسه جامعه روحانیت مبارز چه بود، اظهار داشت: جلسات جامعه روحانیت مبارز برگزار می‌شود، آنچه که در گذشته هدف ما بود و پیگیری می‌شد، در این جلسه اخیر نیز پیگیری شد و مشکلی در این رابطه وجود ندارد.  
 
وی همچنین در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا تصمیمی برای دبیرکل جدید برای جامعه روحانیت مبارز گرفته‌اید، ضمن دعا برای سلامتی ایشان گفت: ما دبیرکل در جامعه روحانیت داریم و مشکلی در این رابطه وجود ندارد، ضمن اینکه نیازی به تصمیم جدیدی نیست.  
 
قائم مقام جامعه روحانیت مبارز در پاسخ به این سوال که در صورت مساعد نبودن وضعیت آیت الله مهدوی کنی آیا دبیرکل جامعه روحانیت را قبول می‌کنید گفت: این تصمیم را باید شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز بگیرد و ان شاءالله که خداوند به آیت الله مهدوی کنی طول عمر عنایت کند.  
 
خطیب موقت نمازجمعه تهران همچنین درباره پیروزی مقاومت غزه در برابر جنایات فجیع رژیم صهیونیستی یادآور شد: وعده الهی تحقق یافت حق پیروز و باطل نابود شد، البته این پیروزی مرحله نخست بود و در مرحله نهایی پیروزی نابودی و ساقط شدن رژیم صهیونیست از کل جهان است.  
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: پیام این پیروزی این است که رژیم غاصب صهیونیست ساقط شد، این مقاومت باید ادامه پیدا کند تا رژیم منحوس از کل روزگار محو شود.  

نظر شما