شناسهٔ خبر: 78142 - سرویس فرهنگ
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

«نامه‌های خیس» از تلویزیون پخش می‌شود

نامه های خیس/1 مجموعه دو قسمتی «نامه های خیس» با بازی بهروز شعیبی از شبکه افق پخش می‌شود.

به گزارش نماینده به نقل از خبرگزاری فارس، آثار داستانی همواره یکی از بخش‌های جذاب برای مخاطبان هستند که برخی از آنها دارای قسمت‌های متعدد بوده و بعضی هم بنا به مناسبت های مختلف، از شبکه های سیما پخش می‌شوند.

شبکه افق برای روزهای دوشنبه و سه شنبه این هفته فیلم داستانی «نامه های خیس» را در دو قسمت آماده پخش کرده است.

نامه های خیس روایت راضیه دختری است که به همراه مادرش در فیروزکوه زندگی می کند و به خاطر شغل دوخت لباس عروس با پسر جوانی آشنا شده که سفارش ها را می آورد و می برد که او نیز پدرش از مادرش جدا شده و در تهران با خانواده جدیدش زندگی می کند. راضیه به خاطر دوری از محل کارش تصمیم می گیرد به تهران بیاید به همین دلیل از پدرش درخواست کمک کرده، اما این کار باعث بروز مشکلاتی شده است.

در ادامه راضیه و پسر جوان به هم علاقه مند می شوند اما برادر ناتنی راضیه مانع ازدواج این دو می شود و این شبهه را در ذهن راضیه ایجاد کرده که پسر جوان بخاطر خانه پدری که قرار است به نام راضیه شود، به او علاقه دارد.

راضیه نذر هر ساله مادرش را که در روز میلاد امام رضا(ع) است ادا می‌کند؛ در نهایت مادرش از دنیا رفته و پسر جوان برای خواستگاری پا پیش می گذارد.

این فیلم طی روزهای دوشنبه و سه شنبه، یکم و دوم دی ماه، رأس ساعت ۱۸ از شبکه افق به نمایش در می آید.

ناهید دل آگاه تهیه کننده این مجموعه است و بازیگرانی همچون معصومه قاسمی پور، مریم بوبانی، بهروز شعیبی، محسن قاضی مرادی، جواد عزتی و مهتاج نجومی به کارگردانی مرجان اشرفی زاده در آن به ایفای نقش می پردازند.

نظر شما