شناسهٔ خبر: 183043 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

برهم‌خوردن معادلات دشمن در منطقه با پاسخ موشکی سپاه به رژیم صهیونیستی

شهریار حیدری نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس با بیان اینکه رژیم صهیونیستی، آمریکا و هم‌پیمانان آنها تصور نمی‌کردند جمهوری اسلامی توان پاسخگویی به اقدامات جنایتکارانه آنها را داشته باشد، گفت: اقدام شجاعانه و مقتدرانه سپاه با پاسخ موشکی، توانست تمام معادلات دشمنان در منطقه را بر هم بزند.

به گزارش «نماینده»، شهریار حیدری حمله موشکی سپاه به اراضی اشغالی را اقدامی استراتژیک و قانونی خواند و گفت: جمهوری اسلامی ایران در زمان و مکان مناسب، پاسخ دندان شکنی به رژیم صهیونیستی داد که توان نظامی خود را برای کشتار مردم بی گناه استفاده می کرد.

نماینده مردم قصر شیرین، سرپلذهاب و گیلانغرب در مجلس شورای اسلامی در ادامه با بیان اینکه دانشمندان و بزرگان نظام ما در چارچوب خودساخته اسرائیل ترور شده و به شهادت رسیدند، عنوان کرد: آنها تصور می کردند ایران قدرت پاسخگویی و حمله به رژیم صهیونیستی را نداشته و گنبد آهنین و حمایت آمریکا مانع از هرگونه خسارت و آسیبی به آنها می شود.

وی ادامه داد: این در حالی است که در نهایت پاسخ جمهوری اسلامی باعث شد معادلات استراتژیک و ذهنی هم‌پیمانان آمریکا کاملا تغییر کرده و بفهمند جمهوری اسلامی هر زمانی که اراده کند، می تواند پاسخ درخوری در زمان و مکان مناسب به متعرضان بدهد.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه بالاخره یک کشور توانست مقابل اقدامات جنایتکارانه رژیم صهیونیستی بایستد، خاطرنشان کرد: صهیونیست ها هرکجا و در هر موقعیتی که قرار می گرفتند اقدام به ترور می کردند اما امروز معادلات تغییر کرده و اقدام بسیار شجاعانه و مقتدرانه سپاه و سایر نیروهای مسلح قطع یقین توانست تمام معادلات دشمنان در منطقه را بر هم بزند

نظر شما