شناسهٔ خبر: 183057 - سرویس جامعه
نسخه قابل چاپ منبع: خانه ملت

حداقل بودجه مورد نیاز برای طرح دارویار ۱۲۰ تا ۱۳۰ همت است

داروخانه عضو کمیسیون بهداشت مجلس ضمن اعلام اینکه حداقل بودجه مورد نیاز برای طرح دارویار ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار میلیارد تومان است تاکید کرد که دود بی توجهی نسبت به اختصاص بودجه به موقع و کافی به این طرح به چشم مردم می رود.

به گزارش «نماینده»، سید جلیل میرمحمدی میبدی در مورد بودجه طرح دارویار، گفت: علیرغم اینکه تاکید داشتیم برای اجرای درست و کامل طرح دارویار در سال ۱۴۰۲ نیاز به ۹۰ تا ۱۰۰ هزار میلیارد تومان داریم اما متاسفانه ۶۹ هزار میلیارد تومان در نظر گرفته شد که تنها نیمی از این اعتبار هم اختصاص یافت.

وی افزود: بودجه این طرح برای سال جاری هم با رشد بسیار مختصری در جداول بودجه پیش بینی شده در حالی که حداقل بودجه مورد نیاز برای این طرح باید ۱۲۰ تا ۱۳۰ هزار میلیارد تومان باشد.

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس یازدهم ادامه داد: به طور قطع دود عدم اختصاص به موقع و کافی بودجه به طرح دارویار به چشم مردم می رود و به مردم به ویژه قشر مستضعف آسیب زیادی وارد می شود.

میرمحمدی یادآور شد: امیدواریم مجلس در سال جاری آن چه که تصویب می کند عدد بسیار بیشتری باشد و همچنین شاهد نظارت جدی تری در بحث دارو و تجهیزات پزشکی مصرفی و شیرخشک باشیم.

نظر شما