شناسهٔ خبر: 183112 - سرویس سایر حوزه‌ها
نسخه قابل چاپ

سرمایه گذاری ملکی در سال ۱۴۰۳ در مناطق سهیلیه  و کردان

سرمایه گذاری ملکی در سال ۱۴۰۳ در مناطق سهیلیه  و کردان در سال ۱۴۰۳ در مناطق کردان و سهیلیه کرج سرمایه گذاری در بخش ملک و زمین یکی از بهترین روش‌های سرمایه گذاری محسوب می‌شود. زیرا در سال گذشته یعنی ۱۴۰۲ تعداد بسیاری از محلات و شهرک‌ها در این منطقه رشد کردند و توسعه یافتند که همین موجب توجه بیشتر سرمایه گذاران به این منطقه شده است و به همین دلیل است که آینده‌ی خوبی برای این منطقه در کرج پیش بینی می‌شود.

سهیلیه کرج و کردان

کردان و سهیلیه از مناطقی هستند که در شهرستان کرج قرار گرفته و بین مردم بومی و همینطور گردشگران محبوبیت بسیاری دارد.

سهیلیه کرج یکی از محبوب ترین مناطق ویلایی در اطراف تهران محسوب می‌شود زیرا دارای ویژگی های منحصر به فردی مثل آب و هوای خوب و همچنین دارای تنوع قیمی بالا است که این موضوع به این معناست که میتوان با بودجه بسیار کم صاحب ویلا شد و یا با بودجه بسیار بالا لاکچری ترین ویلاها را داشته باشیم.

مسیر های دسترسی به سهیلیه کرج

اگر از شهر کرج به سمت سهیلیه حرکت کنید بعد از عبور از منطقه کمالشهر و ادامه مسیر به سمت جاده قدیم کرج وارد سهیلیه می‌شوید.

برای رفتن به سهیلیه کرج پس از رسیدن به کرج دو مسیر پیش روی خود دارید که ما به شما مسیر اول رو پیشنهاد می‌کنیم.

  • مسیر اول : از طریق جاده هشتگرد کرج
  • مسیر دوم : از طریق جاده کرج-قزوین

فاصله تهران تا سهیلیه کرج

اگر بخواهیم مبدا خود را در شهر تهران میدان آزادی به حساب بیاوریم منطقه سهیلیه کرج تقریبا ۵۰ کیلومتر با تهران فاصله که این بدان معناست که با احتساب ترافیک استان تهران حدودا ۱ ساعت با تهران فاصله دارد.

آب و هوای کردان کرج در چهار فصل!

کردان کرج فاصله زیادی از تهران ندارد و در منطقه البرز واقع شده است.این منطقه به دلیل بالا بودن ارتفاعات ، آب و هوای مناسب و خوبی دارد.

در بهار و تابستان هوای کردان کرج بسیار معتدل و خنک است. در پاییز دمای هوا کمی رو به سردی می‌رود و هوا خشتک تر می‌شود. در زمستان هم هوای کردان کرج سرد است و در این فصل شاهد بارش برف خواهید بود.

آب و هوای سهیلیه در چهار فصل!

این منطقه هم در نزدیکی کردان واقع شده است و آب و هوایی نزدیک به کردان دارد. در فصل بهار و تابستان هوای سهیلیه خنک و معتدل است و در فصل پاییز هوای آن کمی خشک‌تر و سردتر می‌شود و از رطوبت آن کاسته می‌شود و در زمستان هم هوا بسیار سرد و برفی است.

قیمت ویلا در کردان چقدر است ؟

کردان کرج بعنوان یکی از مناطق محبوب و پر طرفدار شهر کرج برای خرید ملک یا زمین و یا ویلا بسیار جذاب است. این منطقه همانطور که گفته شد فاصله چندانی با تهران ندارد و به همین دلیل است که سرمایه گذاران بسیاری در این منطقه سرمایه گذاری کرده‌اند و به دنبال سود دهی بالایی هستند.

قیمت ویلا در کردان کرج به عوامل بسیاری بستگی دارد که ما چند مورد آن را بیان می‌کنیم، مانند : متراژ، سال ساخت، موقعیت جغرافیایی و امکانات آن دارد به طور کلی قیمت ویلا در این منطقه بازه بسیار گسترده‌ای را در بر دارد و به همین علت هر کسی با هر بودجه‌ای می‌تواند به فکر سرمایه گذاری در این منطقه باشد.

قیمت هر متر مربع ویلا در کردان کرج از 7 میلیون تومان تا 20 میلیون تومان به طور متوسط قابل تغییر است. اما این نکته را باید مد نظر گرفت که ویلاهای لاکچری با امکانات بالا مانند پارکینگ، استخر، سونا، جکوزی، سینما خانواده و... قیمت بالاتری دارند یعنی باید برای هر متر مربع آنها بهای بیشتری باید پرداخت کنید.

مشاهده قیمت های خرید فروش انواع ویلا در کردان و سهیلیه: فروش ویلا نقلی کردان

نمونه‌هایی از بهترین سرمایه گذاری ملکی

این چند نمونه از سرمایه گذاری ملکی سود آوری خوبی برای شما خواهد داشت

۱.خرید خانه‌ی های مسکونی یا مغازه

خرید خانه مسکونی و یا مغازه در این منطقه یکی از بهترین روش های سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۳ است. به این دلیل که این منطقه به شدت در حال توسعه است و بسیاری از مردم به دنبال یک خانه‌ی مسکونی برای سکونت و یا راه‌اندازی کسبو کار برای خود هستند که خود گزینه‌ای بسیار عالی برای جذب سرمایه گذاران به این منطقه است.

۲.خرید زمین

خرید زمین به این دلیل در لیست ما قرار گرفته است. زیرا زمین از جمله دارایی هایی است که می توان در بحث سرمایه‌ گذاری از آن استفاده کرد. با توجه به اینکه تعداد زیادی از مردم به دنبال سرمایه گذاری و خرید زمین در این مناطق هستند. سرمایه گذاری در خرید زمین به عنوان یکی از بهترین سرمایه گذاری ملکی در سال ۱۴۰۳ انتخاب شده است.

مشاهده قیمت خرید و فروش زمین در سهیلیه کرج وکردان: قیمت زمین در کردان وسهیلیه کرج

۳.خرید ملک تجاری

خرید ملک تجاری هم به عنوان سومین روش انتخاب شده است. با توجه به اینکه این منطقه رو به رشد است و منطقه‌ای که جمعیتش رشد کند نیازمند به ملک تجاری خواهد بود و به همین دلیل است که مردم علاقه بسیاری به خرید ملک تجاری در کردان و سهیلیه کرج از خود نشان داده‌اند.

کلام آخر

در پایان، با توجه به نکاتی که کارشناسان املاک توصیه کردند بخش سرمایه گذاری ملکی یکی از امن ترین و بهترین روشهای سرمایه گذاری در سال ۱۴۰۳ محسوب می‌شود.

با توجه به توسعه‌ای که در این مناطق در حال رخ دادن است و بی ثباتی و نامتعادل بودن بازار طلا و دلار هیچ جایگزینی برای سرمایه گذاری ملکی نیست و این یک فرصت طلایی برای اهالی استان تهران و البرز میباشد.همچنین اگر به دنبال متخصصان حرفه ای در زمین خرید وفروش و سرمایه گذاری هستین برخی از مشاورین املاک معتبر در منطقه عبارت اند از:املاک زمین،افراملک،زاویلا واملاک عصر جدید

نظر شما