شناسهٔ خبر: 60982 - سرویس مجلس
نسخه قابل چاپ منبع: فارس

مرعشی خبر داد

حزب کارگزاران برای انتخابات مجلس برنامه مفصلی دارد/ این انتخابات برای دولت مهم است

مرعشی مرعشی با تاکید بر اینکه حزب کارگزاران برای انتخابات مجلس برنامه مفصلی دارد و برای انتخابات مجلس آماده می‌شود، گفت: این انتخابات برای آقایان دولت، اصولگرایان و اصلاح‌طلبان دارای اهمیت است.

به گزارش نماینده حسین مرعشی سخنگوی تعلیق شده حزب کارگزاران در گفت‌وگویی با آرمان ضمن بیان اینکه انتخابات آینده مجلس برای همه یک انتخابات مهم است، اظهار داشت: این انتخابات هم برای آقایان دولت هم برای اصولگرایان، هم برای جبهه پایداری و هم برای اصلاح‌طلبان دارای اهمیت است.

مرعشی در عین حال تصریح کرد: هنوز آرایش خاصی برای انتخابات شکل نگرفته است اما محرز است که همه برای انتخابات مجلس آینده برنامه‌ای جدی دارند.

این فعال سیاسی در پاسخ به این سؤال که آیا کارگزاران برای انتخابات مجلس برنامه‌ای دارد، تأکید کرد: مفصل برنامه داریم و برای انتخابات مجلس آماده می‌شویم.

وی با اشاره به دیدار اخیر روحانی با اصلاح‌طلبان و اصولگرایان خاطرنشان کرد: آقای رئیس‌جمهور نگاه سازنده‌ای به هر دو جناح کشور دارد و نگاه اصلاح‌طلب‌ها به آقای روحانی نگاه متفاوتی است، نگاه ایشان به اصلاح‌طلبان، نگاه دو همکار و دو عضو مؤثر از یک ائتلاف ملی است.

نظر شما